مدل مو بچگانه

مدل موهای بچه گانه در آرایشگاه کودک پازل

روی نوع موی مورد نظر کلیک کنید تا وارد صفحه مدل موها شوید

آنچه در این صفحه در مورد مدل موی بچه‌گانه مشاهده خواهید کرد:
مدل مو بچه‌گانه کوتاه  │ مدل مو بچه‌گانه صاف و لخت  │ مدل مو بچه‌گانه فر  │ مدل مو فشن بچه‌گانه

اهمیت مدل مو بچگانه

کودکان ما، نور چشم و جلوه‌ی زندگی ماهستند و زیبایی و طراوت آنها برای ما بسیار مهم است. همه میدانیم که شاید مهم‌ترین عامل موثر در زیبایی و جلوه‌ی آن در چهره‌ی کودکان ما، مدل موی آنهاست. مدل موی کودکان در چهره و شخصیت آنها بسیار موثر است. نقش مدل مو در شخصیت کودکان، در علم روانشناسی امروز، امری ثابت شده است. شما والدین محترم هم میبایست بنابر نوع شخصیت و جنسیت کودک خود، مدل مناسبی را برای آنها انتخاب نمایید.

در این صفحه ما قصد داریم که نمونه‌های مدل موی بچگانه را برای شما معرفی کنیم. پس از آن شما میتوانید در آرایشگاه کودک پازل، از تمامی این خدمات استفاده کرده و هر مدلی را که میپسندید برای اصلاح موی کودک خود استفاده نمایید. ما در آرایشگاه کودک پازل ، از بهترین آرایشگران کودک برای اصلاح موی کودک شما بهره میبریم. افتخار ما در پازل، اینهمه رضایتمندی مشتریان ماست.

 
 

مدل مو بچه گانه برای موهای کوتاه

برخی از مدلهای مو بچگانه، مخصوص موهای کوتاه کودکان است. مدل موی کوتاه بچگانه بسیار مرسوم بوده و هم برای موهای لخت بکار میرود و هم برای موهای مجعد. با توجه به فرم صورت كودك و كشيدگي صورت، اين مدل بهترين و جذاب ترين مدل موی بچگانه میباشد. فرم رو به بغل اين مدل موی کودک، شكل بسیار زیبایی به صورت كودك میدهد. از طرفی فرم دادن اين مدل در منزل هم، برای والدین خیلی ساده و راحت است. شما در منزل براحتی ميتوانيد فرم دلخواه خود را به این مدل موهای فرزند خود بدهید. در زیر چند مدل مو بچگانه برای موهای کوتاه را در آرایشگاه پازل مشاهده می‌نماییم:

مدل مو بچه گانه برای موهای صاف و لخت

بعضی از مدلهای مو بچگانه هم، مخصوص موهای لخت و صاف کودکان است. مدلهای موی لخت بچگانه، برای موهای کودکانی است که دارای موهای صاف و بی حالت هستند. مدل دادن به اینگونه موها نیاز به سشوار و بکار بردن موادی مثل ژل و کتیرا دارد. برای مدل دادن به موهای لخت، موها بایست دو حالت داشته باشند: یا کوتاه باشند و یا بلند. اگر موها نه کوتاه باشد و نه بلند، در هنگام اصلاح مو، موهای قسمت فرق سر، بصورت سیخ شکل گرفته و پس از استحمام هم موهایشان رو به هوا و سیخ می‌ایستد. ما در آرایشگاه کودک پازل، بهترین مدل‌ها را برای موی کودک شما در نظر میگیریم. در زیر چند مدل موی بچگانه برای موهای لخت را در آرایشگاه پازل مشاهده می‌نماییم:

مدل مو بچه گانه برای موهای فر

موهای فر کودکانه، یکی از بامزه‌ترین موهای کودکان است. اگر موهای فر کودکان با مدل زیبایی اصلاح شود، بسیار شیک و جذاب خواهند شد. بعضی از مدلهای مو بچگانه، مخصوص موهای فر کودکان است. مدلهای موی فر بچگانه، برای موهای کودکانی است که دارای موهای فرفری هستند. مدل دادن به اینگونه موها نیاز به سشوار و بکار بردن تکنیک‌های خاصی دارد.
در این قسمت بهترین مدل مو برای موهای فر را برای شما گذاشته‌ایم. باتوجه به فر بودن موی کودک، موها طوری اصلاح میشود که دور مو خیلی خالی نشود و کمی هم بامزه و جذاب به نظر برسد. ما در آرایشگاه کودک پازل، بهترین مدل‌ها را برای موی کودک شما در نظر میگیریم. در زیر چند مدل موی بچگانه برای موهای فر را در آرایشگاه پازل مشاهده می‌نماییم:

مدل مو فشن بچه گانه

امروزه مدل موی فشن بچگانه، یکی از مورد پسندترین مدل موهای کودکان است. خیلی از والدین دوست دارند برای مجالس و شادیها، کودکانشان ظاهری متفاوت و شاد داشته باشد. لذا گاهی از این نوع مدل مو برای فرزندانشان استفاده میکنند. در اکثر این مدل موهای فشن بچگانه، دور سر کودک سفید میشود. یعنی دور سر با ماشین آنقدر کوتاه میشود که رنگ پوست سر بیشتر معلوم میشود. اغلب والدین هم دوست دارند دور سر فرزندان آنها با ماشین طراحی شود. اصطلاحا به این کار "اسلش" گفته میشود. لذا طبق نظر و سلیقه مشتری، دور سر کودک اسلش و طراحی شده و نقش‌های خیلی جذابی به آن داده میشود. واستایل های خیلی خفنی 😎 هم میشه
در این قسمت بهترین مدل مو فشن برای کودکان را برای شما گذاشته‌ایم. در زیر چند مدل موی فشن بچگانه را در کنار موهای اسلش شده در آرایشگاه پازل مشاهده می‌نماییم:

مدل مو بچه گانه الهام گرفته از بزرگسالان

معمولا روال نیست که موی کودک را مانند بزرگسالان اصلاح کنیم. اما بعضی از مدل موهای بزرگسالان برای کودکان نیز بسیار جذاب است. در این قسمت تعدادی از مدل موهای جذاب کودکان را که از نوعی از مدل موی بزرگسالان الهام گرفته شده است، برای شما گردآوری کرده ایم. در این نوع اصلاح موی کودک شما، میبایست اطراف مو تا نهایت ممکن، کوتاه شود. همچنین لازم است خطی ناحیه کناری و بالایی مو را از هم جدا کند تا به جذابیت اصلاح بیافزاید. معمولا بهتر است موی کودک را به یک سمت شانه و سشوار کنید تا نتیجه درست همانند تصاویر زیر شود.