براشینگ موی کودک

 

براشینگ در اصلاح و آرایش موی کودک

براشینگ در آرایشگری به معنای استایل دادن یا شکل دادن مو، با استفاده از سشوار و یا اتوی مو، به همراه استفاده از حالت دهنده‌هایی همچون ژل و ... میباشد. برای براشینگ موی کودک و استایل دادن به آن، مدل‌های مختلفی وجود دارد که بر اساس اندازه و مدل اصلاح مو، برای زیباتر شدن حالت موی کودک به آن میپردازند. در این صفحه با انواع براشینگ موی کودک آشنا خواهیم شد و نمونه های زیادی از براشینگ موی کودک را ، برای انواع مو مشاهده خواهیم کرد.


اهمیت براشینگ موی کودک

براشینگ موی کودک بسته به مدل موی او، و بسته به جمعی که وی میخواد در آن حضور داشته باشد، بسیار بر احساس و شخصیت او اثر میگذارد. لذا براشینگ موی کودک خود را در همه حال جدی بگیرید. حتی وقتی در خانه هستید، از همان کودکی به استایل موی کودکتان توجه کنید تا او هم به این امر آگاه شود. به او بیاموزید که شانه کردن و مرتب بودن موهایش، چقدر در وجهه‌ی او در اجتماع اثر میگذارد.

درباره مدل براشینگ موی کودکتان با او مشورت کنید. بگذارید او هم در این کار سهیم شود و شانه زدن موهایش را بیاموزد. این باعث میشود وقتی بزرگتر شد، از اهمیت مرتب و متشخص بودن در جامعه‌ای که در آن حضور میابد آگاه باشد.


براشینگ موی کودک در منزل

امروزه سشوار در همه خانه ها وجود دارد و می شود به راحتی در خانه، موهای کودک خود را با یک برس و سشوار، براشینگ کنید؛ اما ما به شما میگوییم که : براشینگ کودک کاری حرفه ای و نیازمند دست‌های یک متخصص است. چرا که موهای کودک بسیار ظریف و حساس است. اگر بصورت نادرست و غیرحرفه‌ای، موی کودک را در معرض حرارت سشوار و کشش برس قرار دهید، ممکن است مو و پیاز موی سر کودک خود را دچار آسیب کنید.

لذا پیشنهاد ما به شما اینست که اگر گهگاه در خانه اقدام به براشینگ موی کودک خود میکنید، اشکالی ندارد؛ اما اغلی اوقات این کار را به متخصص آن بسپارید. چرا که یک آرایشگر ماهر خوب میداند که حرارت سشوار را در چه فاصله و چه زاویه‌ای از موی کودک قرار دهد تا موی او آسیب نبیند. یک آرایشگر متخصص، بخوبی میداند که برای هر مدل از براشینگ موی کودک، موهای او را چگونه با برس و انگشتانش دسته بندی کند تا فروم درست براشینگ حاصل شود.

انواع براشینگ موی کودک

بسته به نوع موها و مدل کوتاهی موی کودک، میتوان مدلهای مختلفی را برای براشینگ موی کودک در نظر گرفت. براشینگ موهای لخت و صاف، به گونه‌ای متفاوت از موهای مجعد یا موهای فر میباشد. اگر چه براشینگ به سه مدل مختلف کلی: 1- براشینگ موهای کوتاه 2- براشینگ موهای بلند 3- براشینگ موهای فشن دسته بندی میشود، اما در اینجا انواع مختلف براشینگ برای مناسبتها و مدلهای مختلف مو را آورده‌ایم:

  • براشیینگ برای مدل موهای کوتاه مجلسی
  • براشیینگ موهای کوتاه برای مدرسه
  • براشیینگ موهای بلند برای مجالس
  • براشیینگ برای مدل موهای فشن با خط اسلش
  • براشینگ برای مدل موهای کپ

خدمات براشینگ موی کودک در آرایشگاه کودک پازل

در آرایشگاه کودک پازل ، ما به اصلاح موی کودک و براشینگ متناسب با آن مو، بصورت تخصصی نگاه میکنیم. براشینگ موی کودک پس از اصلاح موی کودک و یا بدون اصلاح، میبایست با توجه به نکات مهم و خاصی صورت پذیرد. نکاتی که در آن هم سلامت موی کودک لحاظ میشود، و هم زیبایی و تناسب آن با فرم صورت و سر کودک در نظر گرفته میشود.

در این آرایشگاه کودک تهران ، خدمات تخصصی و بی‌نظیری ارائه میشود. آرایشگاه کودک پازل، تحت نظارت و مدیریت آقای بهنام فیاض ، بنیانگذار اولین آرایشگاه تخصصی کودک در ایران، در کرج و تهران مشغول به خدمت است. در پازل، همه چیز تخصصا برای زیبایی و شادی و آرامش کودکان دلبند شما مهیا شده است.


نکات مهم در تعیین مدل براشینگ موی کودک

  • جنسیت خود کودک
  • جنس موی کودک
  • مدل موی کودک
  • میزان بلندی یا کوتاهی موی کودک
  • مجلسی که میخواد در آن حضور یابد
  • در نظر گرفتن سلیقه و شخصیت کودک
  • در نظر گرفتن سلیقه ی والدین

 
 

مدل های براشینگ در آرایشگاه تخصصی کودک پازل

 
 

مدل‌های براشینگ موهای کوتاه پسرانه