اصلاح موی پسرانه

 

راهنمای کامل در مورد اصلاح موی پسرانه


آنچه در این صفحه در مورد اصلاح موی پسرانه مشاهده خواهید کرد:


راهنمای اصلاح موی پسرانه  │ اصلاح موی پسرانه بصورت تخصصی  │ آرایشگاه کودک برای اصلاح موی پسران  │ اصلاح موی پسرانه در آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان پازلخدمات پازل برای اصلاح موی پسرانه  │ نکات مهم برای اصلاح موی پسرانه


امروزه دیگر تفکر والدین در مورد اصلاح موی پسرانه ، مانند قدیم نیست. در جامعه‌ی امروز، اصلاح موی کودکان پسر، مانند اصلاح موی دختر مهم تلقی میشود. امروزه دانشمندان و روانشناسان حوزه‌ی کودک ثابت کرده‌اند که اصلاح موی کودک و مدلی که برای موی کودکان در نظر میگیریم، تا چه میزان بر ساختار روانی و شخصیتی آنها در بزرگسالی تاثیرگذار است.

بدیهی‌است که نمیتوان موهای کودک را به حال خود رها نمود. اصلاح موی پسر بچه‌ها هم از همان نوزادی آغاز میشود. والدین دوست دارند که با مدلهای جذاب موی کودک، به شخصیت و هویت کودک خود رنگی دوباره و متنوع ببخشند. اما در این باره نکات مهمی هست که میبایست به آنها توجه کافی مبذول کرد. در این مقاله به نکات مهم در مورد اصلاح موی پسر بچه خواهیم پرداخت.


در این صفحه با ما همراه باشید. ما با شما از نکات ریز و درشت در مورد اصلاح موی پسرانه برای کودکان و نوجوانان شما صحبت میکنیم. از باورهای غلط و درست در مورد اصلاح موی پسرانه خواهی گفت و برای شما تنوع بالایی از مدل موی پسر بچه خواهیم آورد. مدل های شاد و زیبایی که پسربچه های شما را بسیار شادتر و زیباتر خواهد کرد و مدلهایی که به نوجوانان پسر شما هویت و شخصیت مستحکم‌تری را خواهد بخشید.

 
 

اصلاح موی پسرانه بصورت تخصصی

گاهی والدین خود اقدام به کوتاه کردن موی پسربچه‌های خود میکنند. چرا که اصلاح موی پسرانه را زیاد مهم تلقی نکرده و به مدل آن اهمیتی نمیدهند. برای آنها همین کافیست که موی پسربچه آنها کوتاه باشد. اما این روند درستی در شکل‌گیری ساختار زیباشناسی کودک شما نیست! پسربچه‌ی شما در اجتماع دوستان خود حضور پیدا میکند و در میان همسالانش، مدل مویش برایش بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. این موضوع، گاهی میتواند باعث شرمساری پنهان پسربچه‌ی شما در میان همسالان خود باشد.

پیشنهاد ما به شما اینست که به اصلاح موی پسربچه خود اهمیت زیادی قایل شوید. سعی کنید اصلاح موی کودک خود را بصورت تخصصی و در یک آرایشگاه خوب و معتبر انجام دهید. ما به شما کمک میکنیم تا تجربه‌ی عالی و بی‌نشیری را برای کودک خود خلق کنید. آیا به دنبال یک آرایشگاه خوب پسرانه هستید؟



 
 

آرایشگاه کودک برای اصلاح موی پسران

آرایشگاه کودک پازل، اولین آرایشگاه تخصصی اصلاح موی کودک در ایران است که با مدیریت جناب آقای بهنام فیاض، از اساتید برجسته حوزه اصلاح و آرایش مو در ایران اداره میشود. در این آرایشگاه، اصلاح موی پسربچه‌های دلبند شما با جدیدترین متدهای روز دنیا و توسط برجسته‌ترین آرایشگران ماهر در حوزه اصلاح موی کودک اداره میشود. برای آشایی بیشتر با ارایشگاه پازل، حتما صفحه آشنایی با آرایشگاه کودک پازل را مشاهده نمایید.

اگر میخواهید که اصلاح موی فرزند شما بصورت تخصصی و با مدل‌های بسیار زیبا انجام شود، پازل یک مکان آرام و شاد و تخصصی برای دلبندان شماست. هدف ما ایجاد یک تجربه‌ی شیرین از اصلاح مو برای کودک در یک مکان تخصصی و مطمئن است.

ما به اصلاح موی کودک شما ، حرفه‌ای نگاه میکنیم
 
 
 

اصلاح موی پسرانه در آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان پازل

در آرایشگاه کودک و نوجوان پازل، اصلاح موی پسران شما بصورت تخصصی انجام میشود. اصلاح تخصصی موی کودک با دانش در مورد بسیاری از نکات انجام میشود. ما با نگاهی روانشناسانه، کودک شما را مدنظر قرار میدهیم. نوع شخصیت، فیزیک سر و چهره، نوع و بافت مو، تراکم مو، سن کودک، فصل سال و بسیاری از نکات دیگر را مدنظر قرار میدهیم.

یک تیم حرفه‌ای تحت تعلیم آقای بهنام فیاض، کار اصلاح پسربچه‌ی شما را انجام میدهند. تیم متخصصی که میتوانید آنها را در صفحه آرایشگران پازل مشاهده کرده و بشناسید. شما میتوانید در هنگام گرفتن نوبت اینترنتی برای اصلاح مو در پازل،‌ زمان و آرایشگر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین شما پیش از حضور در آرایشگاه پازل، میتوانید انواع مدل‌های موی بچگانه را که در پازل انجام میشود، در صفحه مدل مو بچگانه در سایت ما مشاهده نمایید و یک مدل زیبا برای فرزند دلبندتان که مناسب چهره‌ی اوست انتخاب نمایید.


 
 

خدماتی که در آرایشگاه پازل برای اصلاح موی پسر بچه انجام میشود چیست؟

در پازل انواع خدمات برای اصلاح و آراستن پسران شما صورت میپذیرد. خدماتی همچون :

  • اصلاح موی ساده پسرانه
  • اصلاح موی پسرانه با مدلهای مختلف
  • شستشوی موی سر
  • سشوار و براشینگ موی پسرانه

اصلاح موی پسرانه در اتاق VIP

یکی از خدمات خاص آرایشگاه پازل، اصلاح موی کودک شما در یک اتاق مجزا و اختصاصی میباشد. در زمان شیوع بیماری کرونا، بسیاری از والدین تمایل دارند تا اصلاح موی فرزندشان در یک اتاق اختصاصی با لوازم اختصاصی صورت بپذیرد. پازل، آرایشگاه را برای کودک شما به یک مکان خاص رویایی برای تجربه‌ای ایمن و شاد تبدیل مینماید.

 
 

نکات مهم در مورد اصلاح موی پسرانه


اصلاح موی پسربچه از چه زمانی مهم تلقی میشود؟

شاید تا قبل از دو سالگی، پسر بچه‌ی شما توجهی به مدل موی خود نکند؛ اما روانشناسی امروز میگوید که پسر بچه‌ها پس از 2 سالگی، آرام آرام به مدل موی خود حساس میشوند و به آن توجه میکنند. پس میبایست به اصلاح موی آنها در این سنین توجه بیشتری مبذول داشت. به شما توصیه میکنیم که به اصلاح موی پسربچه ی خود بعنوان عاملی مهم در روند هویت گیری و شخصیت پذیری کودک نگاه کنید. از کودک خود در مورد مدل مویش نظر بخواهید و با او در مورد مدل اصلاح مویش صحبت کنید.

گاهی در کودکان در مورد اصلاح مویشان تفکرات و ترسهایی وجود دارد که شاید در ابتدا با شما درمیان نگذارند. اما با صحبت کردن با آنها میتوانید از تفکراتشان در مورد اصلاح مو و مدل مویشان آگاه شوید و تصمیم‌های بهتری را اتخاذ کنید.



آیا بلند کردن موی پسر کار درستی است؟

برخی از والدین علاقه دارند تا موهای پسران خود را تا سنین 7 سالگی که کودک به مدرسه میرود، بلند نمایند. اما دانش روانشناسی میگوید که این کار ممکن است سبب شود تا فرزند پسر شما دچار بحرانهای جنسیتی شود. از آنجا که موی اغلب پسران در جامعه کوتاه میباشد، این خلاف عرف عمل کردن برخی از والدین، آسیبهای روانی زیادی را بر روح حساس کودک وارد میسازد. لذا پیشنهاد میکنیم از بسیار بلند کردن موی پسران خود ، خودداری نمایید. کوتاه کردن مو میتواند باعث سلامتی موی فرزند شما شده و رشد جسمانی او را نیز، دچار وقفه نسازد.


چگونه میتوان در منزل اقدام به اصلاح موی پسربچه کرد؟

اگرچه ما معتقدیم که هرکاری را میبایست بصورت تخصصی انجام داد، و برای هرکاری میبایست به استاد آن کار مراجعه کرد، اما شما را در این خصوص یاری میدهیم. چنانچه بخواهید در منزل اقدام به کوتاه کردن موی پسربچه ی خود کنید، بایست اطلاعاتی زمینه‌ای در این خصوص داشته باشید.


برای اصلاح موی پسرانه در منزل شما میبایست اطلاعاتی در مورد نحوه اصلاح در سنین مختلف، محیط مناسب برای اصلاح مو، مدل‌های مختلف موی پسرانه و تناسب هریک با آناتومی چهره، و استفاده از ابزار مختلف داشته باشید. ما در مقاله‌ای جداگانه بطور دقیق به این موضوع پرداخته‌ایم و پیشنهاد میکنیم که برای اطلاعات کامل، مقاله آموزش اصلاح موی کودک در منزل را مطالعه نمایید.

در پایان اگر سوالی در خصوص اصلاح موی کودک خود دارید، با ما درمیان بگذارید. همکاران ما صمیمانه آماده پاسخگویی به نظرات و سوالات شما هستند.

 
 

همچنین پیشنهاد میکنیم مقاله های پیشنهادی ما را برای اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید:

راهکارهای مراقبت از موی کودکان
راهکارهای غلبه بر ترس کودکان از اصلاح موی سر
راه حل کم پشتی موی کودکان
خطرات رنگ کردن موی کودکان
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *