اصلاح موی نوزاد

کوتاه کردن موی نوزادان


اغلب والدین دوست دارند تا از همان نوزادی، موهای فرزند خود را اصلاح (کوتاه) نمایند. این کار یا به دلایل فرهنگی صورت میگیرد و یا به دلایل بهداشتی، زیبایی و یا حتی مذهبی . در هر حال، کوتاه کردن موی نوزاد میتواند بسیار حایز اهمیت باشد. اگرچه کوتاه کردن موی نوزادان امری هیجان انگیز میباشد، اما اگر نکات مهمی را در این رابطه مدنظر قرار ندهیم ممکن است خود و یا حتی کودکانمان دچار مشکلاتی شوند. پس بهتر است اصلاح موی نوزاد را امری مهم به شمار آوریم.



اگر این مقاله را دنبال کنید نکات خوبی را در مورد اصلاح موی نوزادان می‌آموزید. اگر هم فرزند شما کمی بزرگتر شده است و میخواهید در مورد اصلاح موی کودکان بیشتر بدایند،‌میتوانید مقاله‌ی اصلاح موی کودک را در سایت ما مطالعه نمایید.

آیا تراشیدن موی نوزاد موهای او را پرپشت میکند؟

طبق یک خرافه قدیمی متاسفانه عده‌ای از والدین به اشتباه فکر می‌کنند «اگر موهای نوزاد را بتراشند، موهایش پرپشت‌تر و زیباتر می‌شود»، اما در حقیقت باید بگوییم که حجم موها به وضعیت ژنتیکی هر فرد بستگی دارد و موها با گذشت زمان و افزایش سن بلند می‌شود. با کوتاه کردن موهای نوزاد، فقط می‌توان از خراب شدن سر موها پیشگیری کرد و هرگز تاثیر خاصی بر پر پشت شدن موی نوزاد ندارد.


چگونه موی نوزاد خود را اصلاح کنیم؟

اگرچه اصلاح موی نوزاد میتواند برای شما تجربه ی دلنشینی باشد، اما احتیاط کنید. ممکن است با بی توجهی ، به جمجمه ی نوزادتان فشار مضاعفی را وارد نمایید. وسایل اصلاح هم همیشه تیز هستند و ممکن است با حرکات ناگهانی نوزادان، ناخواسته با صورت او برخورد نماید.

اصلاح موی نوزاد در آرایشگاه تخصصی کودک و نوزاد پازل

اگر هر کاری را به متخصص آن بسپارید، هم در هزینه صرفه‌جویی کرده اید و هم آن کار را به بهترین نحو به انجام رسانیده‌اید. سعی کنید اصلاح موی نوزاد خود را هم به متخصص آن بسپارید. کادر متخصص آرایشگاه کودک پازل با تخصص و تجربه‌ی کافی در این زمینه،‌ تحت مدیریت جناب آقای بهنام فیاض ، یکی از برترین آرایشگران متخصص ایران، بهترین شرایط را برای نوزاد شما فراهم میکنند تا در محیطی پاکیزه، آرام و شاد، اصلاح موی نوزاد شما کاملا تخصصی و بسیار زیبا انجام شود.

اصلاح موی نوزاد خود را به یک متخصص بسپارید. تخصص ما اصلاح موی کودکان و نوزادان با ایجاد خاطره ای شیرین برای آنهاست.

شما هم میتوانید با خیالی آسوده در کنار نوزاد دلبند خود بنشینید و از حالات بامزه ی او لذت ببرید و عکسهای بیاد ماندی از این خاطره ی زیبا بگیرید. کافیست فقط یک بار پازل را تجربه کنید .

آرایشگاه تخصصی کودک و نوزاد در کرج و تهران

آرایشگاه کودک پازل، با ایجاد محیطی کاملا پاکیزه، امن و بسیار شاد برای کودکان و نوزادان شما، تجربه ی دلچسب و شیرینی را برای نوزاد شما ایجاد میکند. فضای کودکانه با امکانات پارک و اسباب بازی و هدیه های شیک و جذاب برای کودکان شما، آرامش را برای نوزاد شما حین اصلاح مو فراهم میکند. تخصص و تجربه ی کادر پازل، در کنار رفتار حرفه‌ای آنها با نوزاد شما، امنیت خاطر شما را کاملا فراهم خواهد نمود.


آرایشگاه تخصصی مو و صورت پازل، اولین و تخصصی‌ترین آرایشگاه کودک کرج بوده و با تیم متخصص و حرفه‌ای خود، در خدمت نوزادان، خردسالان، کودکان و نوجوانان دلبند شما میباشد. برای اطلاعات بیشتر، خدمات آرایشگاه کودک پازل را مشاهده نمایید.

 

اصلاح تخصصی موی نوزاد در کرج و تهران

آرایشگاه کودک پازل، اولین آرایشگاه تخصصی موی کودک در ایران است که در تهران و کرج شعبه دارد. سایت ما را مشاهده کنید و پس از تحقیق، با خیالی آسوده مهمان ما در پازل باشید.